Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Jaa..

Publicerad 2007-08-20 09:10:45 i Allmänt,

"Matte glömde garderobsdörren öppen, då gäller det att man passar på - att hoppa in!!
När jag var liten och bodde hos min uppfödare, så hade dom en lucka/hål i garderoben så man _fick_hoppa in.
Men matte säger att det inte finns plats för det här, att hon måste ha sina kläder där.
Och ja, visst det har ju hänt att matte inte sett mig och råkat stänga in mig. Men då krafsar jag bara på dörren när jag vill ut. Fast matte är rädd att hon skulle råka stänga och sen åka till jobbet, så nu får jag inte ligga där alls...utan åker ut på en gång - triiist!! "
image16
Och sen kommer syrran och avslöjar mig..åååhh!
image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela