Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Premiär..

Publicerad 2007-11-10 08:34:40 i Allmänt,

" Varje morgon ska jag ju ut på balkongen när familjen äter frukost! Ett par dagar nu har det varit lite regnigt, och husse och matte har sagt - "Nej"  till mig när jag krafsat på balkong dörren med motiveringen - "det är för blött ".
Men imorse öppnade dom!! Och wow..eller näääe, vad är det där vita?? Det är ju snö! Nåja, jag går ut en sväng nosar,  trampar..och sen går jag in! Usch, det var inte sååå skönt. Skänker en tanke till mina "kusiner" huskatterna Lili & Sussi som är ute i detta blöta, kalla och jagar - MÖSS!! Brrr...nu ska jag gå mysa med barnen! "image35

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-11-10 08:41:38

söööt katt

Postat av: Lisa

Publicerad 2007-11-10 09:42:00

Hallå på er!
Följer er blogg, det är jättetrevligt att läsa om missarna!
Vi har lite mer snö här uppe "i norr", strålande sol och alldeles för kallt! Katterna ligger nu gärna framför kaminen och gottar sig, går de ut så kommer de in med en hel snöboll sittande fast i pälsen under magen :-)
Hälsningar fr hela kattsläkten i Borlänge

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela