Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Köpt mer..

Publicerad 2008-04-03 08:23:23 i Allmänt,

nu är provpåsarna slut som vi fick på veterinärkliniken där Honey låg inne. Så nu har jag varit och köpt mer njurfoder. Vi fick ju både Hills och Royal Canin. RC var ju en riktigt generös provpåse på 400gr!! Så nu är Honey så inkörd på den, så nu byter jag inte. När jag var ledig i måndags såg jag henne gå till matskålen med njurfoder 3ggr -duktig tjej!! Är så spänd inför blodprovet vi ska göra nu snart för att kolla njurvärderna..*håller tummarna* att det ligger relativt normalt men framförallt att det inte gått upp.Kan tycka ibland att hon känns lite "tunn", bara hon inte håller på att bli uttorkad igen ?? Men hon knaprar på bra med torrfoder tycker jag. Och vattnet minskar ju inte fullt så mycket som förrut i skålarna. Det måste ju vara bra tecken?
Och imorse drog hon igång och leka alldeles själv  :)  Sprang med en flätad snodd (som hon älskar) som lillhusse J har gjort i slöjden. Och med vippor! Tror hon tom fick igång Galaxy tillslut...hihihi!
Mattorna låg alldeles ihopskrynklade när vi kom upp på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela