Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Neeeej, jag har inte...

Publicerad 2008-07-17 15:14:43 i Allmänt,

..tagit bloggpaus!!!!! Jag har ett internet som krånglar, eller "ligger nere" skulle man oxå kunna säga- gaaahhhhaaa!!!!
Nu sitter jag hos min syster och lånar hennes internet :)

Vi har nu ialla fall semester. Vi har varit  en vecka nere i Småland. i stugan. Sååååå skönt även om det var ganska regnigt. Men det var oxå ganska blåsigt så det kom en skur, sen sol osv..och så torkade det upp mellan varven då det blåste rätt mycket. Katterna kunde gå ut nästan varje dag ändå. Och _inga_ fästingar!! (Bilder kommer sen när jag får tillgång till min dator).

Honey trivdes bättre, som när vi var ner sist i midsomras. På onsdagen och torsdagen innan vi åkte hem *viskar* fick katterna gå utan koppel, bara med selen på!! Gick bra, vi har båda katterna med oss hem ;)
Galaxy går ingenstans, Honey får sina tokspringryck till tomtgränsen, mot skogen och upp ett par meter i en tall. Men sen tar matte till den ljuuuuusa falsettrösten och ropar: "Honeeeeeeey" Då kommer hon, då hon till skillnad fr Galaxy lyssnar på sitt namn - inkallning..hihihihi!

Ha en trevlig sommar och semester, alla bloggläsare. Och jag har som sagt inte tagit en bloggpaus frivilligt. Jag återkommer när jag fått igång mitt internet.

Kommentarer

Postat av: Sis

Publicerad 2008-07-18 10:48:55

Vilken story med telebolaget... Tack för en trevlig dag! Det var jättekul att äntligen ses! Vi hörs o ses Kram Syrran

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela