Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Köpt nya..

Publicerad 2008-09-10 19:56:16 i Allmänt,

Ja...inte katter..hahahahaha! Insåg genast att rubriken lät lite konstig. Närå, inga nya katter men badrums mattor! Undrade just varför Galaxy heeela tiden tillbringade sin tid i badrummet?? Jo, sen förstod jag - "mattes- mjuka- tjocka- härliga - nya- badrumsmattor" Sååå sköna att ligga på!

(Ja, jag vet. han ser ut som en alienkatt med lysande gula ögon. Tänk bort dom så ser ni hans rätta jag .)
Och jag ta oxå tacksamt emot tips på kameror som klarar vanlig inomhus belysning!

Kommentarer

Postat av: Marie G

Publicerad 2008-09-10 21:51:12

Hejsan, ja dom är för roliga dom små djuren. När jag innan sommaren köpte nya badrumsmattor(illgröna!) så "jippie, gräsmatta inomhus!!!" eller vad Trizz nu "tänkte", för det blev en sk pinkmatta!?!? Så det var bara att tvätta-lägga på-tvätta-TA BORT-LÄGGA UNDAN, men nu är dom framme igen....

Ha det gott KRAM från Marie G

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-09-10 22:49:46

Hej!! Fin katt på fin matta, så tänker nog Galaxy hihihihi......!! Kram Mormor.

Postat av: Syrran

Publicerad 2008-09-11 22:38:56

Nu jäklar uppdateras det vill jag lova!! Ha det bra Kramis// Sis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela