Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Nyckelring...

Publicerad 2008-09-21 19:10:17 i Allmänt,

Min jobbarnyckelring började "ge med sig" i helgen när jag jobbade, inte bra! Gick genast och köpte en ny (fast man har tusen andra nyckelringar hemma!!) Men jag hade spanat in denna tidigare, den är ganska stor och bra, så man hittar nycklarna lätt när dom ligger i väskan. Fin, va? :)
Och ja, det fanns med "I love my dog" oxå (Tessan och Marie)..hihihi!
Hon i affären undrade vad jag hade för katter ? (hon själv hade en Norsk Skogskatt), hon älskaaaar Birma, sa hon och undrade om jag inte kunde ta med kort på dom och visa henne :)
Nyckelringen:

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-09-21 23:31:30

Hej!! Ja den var jättefin, nyckelringen alltså. Honey är väl för sött, typisk tjejkatt som vill va med, pojkkatter är lite mer självständiga tycker jag, dom ska minsan inte krusa. Jag ska ta med en extra väska nästa gång jag hälsar på laalala.Kram kram från mig i jönis.

Postat av: Syrran

Publicerad 2008-09-23 19:09:53

Ja, den var jättefin. Fyller år snart.......Kramis

Postat av: Marie G

Publicerad 2008-10-07 10:54:28

Hejsan, läcker nyckelring förstår att du spanat in den smile.....Var köpte du den? Nästan så att man måste ha en ha,ha,ha....

Snart kommer foton på min alldeles egna Kenneljacka! Jippie!!!

Angående myspys med katterna så förstår jag husse, man kan inte göra ngt annat när man pyser med katten/hunden! Min Milloo är likadan.



Ha det gott KRAM från Marie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela