Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Sjuk?

Publicerad 2010-02-21 17:26:23 i Allmänt,

Galaxy är toklös i magen, hela pälsen där bak är nerbajsad. Och han har kräkts. Och ingen Canicur har jag hemma (brukar hjälpa rätt bra tycker jag). Vi har inte bytt foder eller nåt annat. Vet inte vad detta kom ifrån??
Får hålla koll på honom..annars blir det veterinären imorgon. Om han inte blir sämre då blir det Bagarmossen...
Nu har jag tagit bort all mat och har bara vatten framme, är det bra/klokt?
Nån som har tips eller tom Canicur hemma?

Kommentarer

Postat av: Marie G

Publicerad 2010-02-21 21:10:10

Usch vad tråkigt:( Hoppas det snabbt går över....Tyvärr har jag inget hemma.

Kramis

Postat av: Dani

Publicerad 2010-02-22 09:49:23

Ojdå, vad trist. Kan katter få vinterkräksjukan kanske? :-/ Kan man ge dem vätskeersättning?

Postat av: Dani

Publicerad 2010-02-22 09:50:13

Hmm, vad skumt, länken i min kommentar blev knasig. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela