Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Södra...

Publicerad 2010-02-24 21:12:18 i Allmänt,

Idag hade vi vägarna förbi Södra Djursjukhuset i Kungens Kurva...så vi "hoppade" in där i hopp om att hitta Canicur men icke!! Det har utgått till katt :(
Däremot rekommenderade hon ett foder för dålig mage. Vi köpte en brk blötfoder.

Galaxy har ju såklart slutat bajsa löst (annars hade vi ju åkt in med honom) Men lite skonsamt blötfoder och sen en avmaskning om ett tag kanske? Jag är ledsen att jag inte hade kameran framme när blötfodret serverades...hahaha! Galaxys min var obetalbar :) Han tittade på mig som om jag vore från Mars...hahaha! Men han åt upp maten - bra, bra!

 

 

Kommentarer

Postat av: Lisa karlsson

Publicerad 2010-02-26 07:03:46

Hej Anna!

Vi har en stor burk med Canicur, vill du ha lite?

Postat av: Lili och Kasper

Publicerad 2010-02-26 11:51:31

Krya på dig "kusin" Galaxy! önskar Lili o Kabban

Postat av: Anna

Publicerad 2010-02-26 19:41:30

Jaaaa, TACK! Gärna

Postat av: Marie G

Publicerad 2010-03-01 07:50:39

Hoppas att det ordnar sig nu!

Det var rackarns kul att ses på "partyt":) Nästa steg blir väl Facebook?!?!

Kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela