Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Svåraste....

Publicerad 2011-12-06 10:10:13 i Allmänt,

Nu ska jag skriva det svåraste inlägget sen jag startade denna blogg..............

Den 28 november 2011 lät vi vår finaste prinsessa Honey somna in.
Det svåraste beslut jag tagit i mitt liv. Saknaden är enorm. Det finns inga ord...joo, saknad, tomhet, sorg, tysnad.
Våra tårar vill inte ta slut. Snart hoppas jag att jag kan titta på kort, nämna hennes namn, berätta och minnas henne utan att gråta. Minnas det fina och roliga. Vi fick bara 5,5 år tillsammans, Honey-Honey men du har för alltid en bit av våra hjärtan <3 Vi glömmer dig ALDRIG. Vi ses igen.

 "Matte, min hussepusse, se vad jag kan! 
 Jag kan gå nu, och jag hoppar lite grann.
 För mina vingar de bär mig varthän jag än vill, flyger dit där ni är, och följer ert liv.
 Fast ni inte ser mig så är jag alltid där, någonstans runt om er i universums stora sfär.
 För jag färdas över ängar bärs upp av en vind, tittar till er och flyger ner och ger en puss på er kind.
 Jag samlar era tårar och fyller på vår brunn, vars vatten blir till regn som landar på er mun.
 De tränger in i er själ för att läka de sår, som gör så ont av saknaden av allt ni inte får.
 Ha mig intill er närhelst ni än vill, ge mig all världens kramar, vad jag än vill och lite till.
 För ni vill visa er kärlek ge mig allt så fint. Men matte/husse, er kärlek känns från jorden och ända hit.
 Jag säger stolt till de andra små änglar som är här
 Titta - det är min matte/husse! och de håller mig så kär Jag lyser utav stolthet som blir till stjärnans ljus,
 som ni ser om natten när det släckts i varje hus
 För jag är den stjärna som lyser stark och klar. Jag är ljuset inom er som alltid stannar kvar."

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-12-07 14:19:53

Åhh..... så fint du skrivit, hon känner säkert i sin himmel att ni älsar henne mycket, tårarna trillar på min kind det är så sorgligt att hon inte fick vara kvar några år till. Men hon leker nog med Bubbis & Pepsie nu så hon har ju sällskap behöver inte vara ensam. KRAM till er alla. <3

Postat av: Syrran

Publicerad 2011-12-08 12:32:43

Tänker på er... <3

Postat av: Marie G

Publicerad 2011-12-11 10:35:08

Man får minnas alla fina stunder man fått uppleva tillsammans & njuta av tanken på den tiden...:)



Själv så fick ju min Sindie oxå somna in för inte så länge sedan...



En STOR KRAM från mig till dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela