Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Livet lunkar på.......

Publicerad 2014-06-15 17:58:07 i Allmänt,

 
 
 
 
 
Galaxy njuter sommaren som kommit och ligger på balkongen mest hela dagen. 
Han har fällt rätt mycket nu ett tag, men nu på sommaren är ju han som pälsigast. Oftast fuffig och fin.
Vår sorg efter Honey finns där men är....hanterbar.
Vi har bestämt att vi bara ska ha gammelgubben, men blir väldigt sugen nu när det gått en tid och Honeys uppfödare har nya kattungar 😁 
I sommar har jag ( A ) dessvärre bara tagit 2 veckor semester och då obetalt, då jag till vår lycka här hemma har nytt jobb sen i februari.
Så Galaxy är nu hemma själv om dagarna, men vi går om varandra sååå mycket så han är aldrig hemma själv mer än MAX 5 tim. Oftast bara 1 tim.
 
I år valde jag att inte så gräs, utan köpte färdigt i en liten kruka. Det fanns två olika sorter på gräset, jag valde en annan sort än den som blir när man sår. Denna liknar mer "utegräs" Gott, gott tyckte Galaxy!
 
Min syster som arbetar på Eskilstuna Djurklinik tyckte det kunde vara en bra grej att göra seniorkoll på Galaxy, få se om jag gör det på vår 9 1/2 åring.
 
Tar nästan bara bilder med Ipaden eller mobilen när det är lite snabbt så här, men bättre än inga tycker jag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela