Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Jag kom ihåg lösenordet.......

Publicerad 2015-04-27 09:02:03 i Allmänt,

Det var så länge sedan jag loggade in och skrev så jag var osäker om jag skulle minnas lösenordet - but I did!!!!
Jo, bloggen finns faktiskt kvar.även fast jag inte är aktiv....alls! Uppdateringar om oss och Galaxy är så mycket lättare på FB och Instagram, så vi hänger mer där.

Galaxy har ialla fall varit på sin årliga vaccination och i samband med det bokade jag också en seniorkoll. Han är nu fyllda 10 år så jag tyckte det var en god idé.

Då skulle dom ta blodprov, raka bort lite päls från Galaxys ben men se du det ville inte han!!!!! Jäklar i min låda vad arg han blev.
Andra gången i hans liv som han fräser och det gjorde han med råge nu.
Spotta och fräste och mullrade långt inne. TUR sköterskan hade satt krage på honom annars hade han bitit oss sönder och samman. Kände inte igen min egen katt. han blev till en alien :))))

Vaccinationen sen, gick som en dans.
Alla värden var bra, nååååågot förhöjt njurvärde men inget att oro sig för och inget som var alarmerande. Kunde vara dagsformen, hur han ätit och druckit tydligen.
Känner mig lugn med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela