Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Nu så...

Publicerad 2008-12-12 08:52:27 i Allmänt,

Har vi fått tillbaka vår kamera som varit på service/lagning hos Canon. Så nu kanske det kan bli lite bilder igen??
Galaxy har inte mått så bra senaste dagarna :(  Han har varit lös i magen och kräkts, ett flertal ggr.
Han jamar riktiga avgrundsvrål! Och dricker massor vatten, ligger vid vattenskålen med kragen i vattnet!
Misstänker att det är fodret igen. Han är känslig när man byter. Nu köpte jag RC Indoor long hair, men...näpp, den gick inte. Tänkte den skulle vara så bra, för han är otroooligt pälsig.

Åkte till djuraffären iförrgår, köpte nytt (gammal beprövad) så nu har han inte kräkts.
Dom på djuraffären sa att SÅ ska han inte bli och att dom har "smakgaranti" på RC foder.
Så idag ska jag åka tillbaka och få pengarna tillbaka :)
Otroligt gulligt=bra service

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2008-12-14 19:45:11

Synd att han blev dålig:-( Ja, det var ju tur att du skulle få pengarna tillbaka, kan ju behövas nu i juletider. Annars med i o f sig... Må så gott, jag ringer dig imorgon. Kramis // lillasyster

Postat av: Marie G

Publicerad 2008-12-17 16:12:13

Trist när det strular med maten...Min Trizz äter jättedåligt suck. Har provat att byta till ett mkt smakriktfoder, men nix inte duger det åt damen.

Hoppas att det ordnar sig....Själv så väntar/letar jag efter min Indra, hon har varit "borta" sedan i torsdags. Vill ha hem henne.....Får väl snart sätta ut en efterlysning, men hon har varit borta länge förrut så jag hoppas att hon snart dyker upp.

Tack för viskningen, men jag har INGET inplanerat, ha,ha,ha...

Kram från Marie

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-12-19 17:12:47

Hej hej!! Ville bara önska er en GOD JUL hoppas ni får en mysig helg. Kram kram Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela