Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Brrrrr...

Publicerad 2008-02-16 09:25:40 i Allmänt,

" Ja..joo, jag (Honey) vill ju alltid ut på balkongen _varje_ morgon!! Så även idag, fast det är -4 grader ute.
Men lillhusse J släppte ut mig...
Sen såg jag hur dom gick runt där inne, lillhusse N åkte till badet, matte duschade, dom dukade undan frukosten osv...men JAG då!!! Dom har glömt mig!!!!!!
Till slut upptäckte lillhusse J mig...."Honey..Hoooonneeeey, men Guud, just det hon är ju på balkongen"
ÄNTLIGEN fick man komma in..BRRRR!!
Vet ni hur kall man blir efter en ½ timme ute i -4??

Ps. Jag undanber mig "spydiga" kommenterar fr mina "kusiner" huskatterna Lili & Sussi och småparvlarna D.s
image51

Kommentarer

Postat av: Eliten

Publicerad 2008-02-17 21:06:08

Inga kommentarer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela