Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Mjaaau, mjaaaaaau...

Publicerad 2008-02-18 19:14:42 i Allmänt,

Men Guud, det var ett fasligt jamande idag när jag skulle laga mat.
Honey satt nedanför mig när jag fräste köttfärsen till lasagnen...mjau, mjau,  mjaaaaauuuu, MJAAAAU!
"Nej, Honey det är inte till dig. Det är till oss, nu är det vi som är hungriga. Du har ju fått dina skålar diskade och mat & vatten påfyllt"
Nu så här i efter hand så har jag ju förstått: Vi har en ny liten Gustaf, som är tokig i lasagne - tydligen!!!!

Kommentarer

Postat av: Moran

Publicerad 2008-02-22 23:19:16

Hej i stugan!! Hur står det till, ska ni till Vetlanda på sportlovet?? Hoppas det blir bättre väder då. Idag har det regnat och blåst, storm här i Småland Niclas och Tea strömlösa. Hoppas vi kan ses snart, på tisdag ska jag till sjukhuset och göra gastroskopi.Ha det så bra Kram Moran

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela