Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Har fått "bygga"..

Publicerad 2008-01-18 22:13:49 i Allmänt,

Honey är bara fööör envis!! Nu har jag fått sätta ett kompostgaller mellan lilla elementet och buffén (den vägen hon som oftast hoppar upp från) Och väl uppe på buffén ställt en stor tidningskorg, så att det inte finns nån plats att knalla runt på!!! Och garderat med en vattenspruta på natttygsbordet (men den har vi inte behövt använda..än)
På natten ska man sova!
Min mamma bara skrattar..och säger att hon skulle komma och bo hos henne, där får man vara uppe på bord och bänkar, minsann ;)
Och jag kan tillägga att vi aktiverar henne som aldrig förr..men hon tycker väl helt enkelt det är sååååå himla spännande och kul att vara där uppe på buffén??!!
image47

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2008-01-19 15:28:49

Hallå Där!!! Hur går det med den lilla tjejen, sover hon på nätterna eller ska hon komma och bo hos mormor där hon får vara på bordet och lite varstans hii hii............. men det går väl inte för sig kan jag tro,då skulle ni längta efter henne. Men hon gillar ju att sova hos mig när jag är där. Lycka till kram mormor

Postat av: Sis

Publicerad 2008-01-30 09:09:05

Gillar nya inredningen, börjar likna våran...//Sis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela