Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Denna mat...

Publicerad 2008-11-08 20:08:31 i Allmänt,

Galaxy´s mat tog slut här i fredags, så matte fick ge sig iväg till djuraffären.
Nu hade dom inte RC Persian i 2kg påsar som jag faktiskt har kört till Galaxy. Så nu provar jag RC Hair and Skin.
Köpte en liten 400gr påse bara för att prova (så att han inte blir lös i magen eller nåt) och så köpte jag en 400gr RC Persian oxå ifall han blir dålig så kan man byta tillbaka snabbt.
Och så sist jag vaccinerade Galaxy (för ett par månader sen) så sa dom att han hade liiite tandsten, men tyckte inte att det var ide att söva för att ta bort så lite. Så vi väntar till nästa år och ser hur det ser ut då...men under tiden fick vi rådet att köra med - Plaque Off. Vilket vi varit otroligt dåliga med måste jag erkänna *skäms* Men nu då Honey luktat illa i munnen så åkte den lilla burken fram och blandades ner i deras mat!! Har kikat in i deras munnar, tänder men näääe kan inte se att dom har nån tandsten??? Galaxy har ju liiiiite, det har ju veterinären sagt men äh, det är det lilla då.
Tycker iof inte att det luktar så mycket från Honey längre...få se ikväll när hon kommer krypandes upp i soffan, hihihihi!

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2008-11-10 10:12:17

Funkar det bra med nya maten? Hoppas allt är bra. Nospussar till katterna o kramar till er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela