Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Ljusparty...

Publicerad 2008-11-12 08:42:39 i Allmänt,

Igår hade jag ett ljusparty med mina tjejkompisar. Då demotjejen hade dukat upp ett helt bord med sammetsduk i lager, lite julpynt och framförallt massor med ljus tända, ansåg jag att det var lämpligast att förpassa katterna till övervåningen.
Men se det var inte populärt (dom brukar ju såklart inte vara instängda) så dom satte genast igång med operation - " om vi- krafsar-på-dörren-hela-kvällen-och-jamar-så-ynkligt- vi -kan-så-släpper-matte-ut-oss". Men nej, tyvärr..då jag oxå hade en vännina som är allergisk så ville jag inte att katterna ska vara "i ansiktet" på henne. Men igår hade hon tagit medicinen i tid, så det gick bra!
Efter nån timme kom husse och pojkarna hem och gick upp på övervåningen med katterna. Då hade Galaxy "gett upp" som husse J uttryckte det, då låg han på J´s säng.

När sen demotjejen packade ihop då fick katterna komma ut och kika runt att allt var nu som vanligt igen :)
Trodde ju såklart att det skulle bli tokröj hela natten efter den kvällen men, dom var nog lugnare än vanligt??!!!
Var så snälla, stilla och sov med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela