Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

I like gratis...

Publicerad 2009-01-15 17:49:49 i Allmänt,

Idag när jag hämtat N fr skolan, åkte vi till djuraffären.
Där köpte vi en påse med foder till Galaxy.
Nedanför stod det en kartong med några diverse saker fr RC - "give away" antar jag?
Såg bland annat ett par glas skålar som såg fina ut...frågade om man fick ta eller köpa??
Och det fick man :)  Lite fräckt kanske men, då frågade jag om man fick ta TVÅ, då jag har två katter hemma.
Och det fick jag!! Det tycker jag var trevligt och snällt, mer sånt!! Gratis är bäst..hihi!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-01-16 13:16:45

Hejsan!! Jaa det gäller att vara om sig och kring sig, för att få något i sig och på sig Hi hi hii. Kram Mamma.

Postat av: Daniela

Publicerad 2009-01-31 22:08:01

Yes, gratis rockar! :-D

Postat av: Tessan

Publicerad 2009-02-01 13:24:07

Sån har jag oxå snikt till mig, gratis, men bara en! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela