Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Äntligen...

Publicerad 2010-02-05 13:17:31 i Allmänt,

Åh, Honey är såååååå GLAD :)
Vi har änligen kommit iväg och köpt den omtalade vattenfontänen!! Vi har ju varit utan våran Cat It ett tag nu och Honey har ju slickat badkaret..tror hon saknat fontänen faktiskt?!
Det blev en Fresh Flow från Djurhuset i Södertälje.
Honey var först fram och drack, drack och drack :) Sen gick även Galaxy fram..och drack och drack han med :)
Det var som dom aldrig fått vatten förrut..hahahahaha! Vad kul! Att dom verkar gilla den :)

Vad är det här?Husse fyller på vatten i den...?Jag tänker prova och dricka, fast den inte är påkopplad än..

Men Guuud, vad gott det var!Jag sitter här tills det blir min turPuh...NÄR blir det min tur...?Äntligen fick JAG också komma fram och dricka :)

Kommentarer

Postat av: Marie G

Publicerad 2010-02-12 08:54:36

En sådan där skulle man ha....

Njut av helgen & all snö:)

Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela