Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Man får passa på....

Publicerad 2010-11-16 22:25:53 i Allmänt,

Idag kom husse N och påpekade att Galaxy hade "nåt" i pälsen därbak. Så min Mirakelkam åkte fram och jag tog några tag på Galaxy med kammen. Då fick Honey nys om att kamning var på G :)) Hon älskar att bli kammad!
Så jag kammade igenom hela henne, då hon är sååå lättkammad dels för att hon inte är lika pälsig som Galaxy och dels för hon älskar det så hon är ju därmed väldigt lätt att kamma.

Sen åkte jag iväg på ett möte på husse J´s skola och då tyckte Husse M att det såg ut som Galaxy hade tendens till en liten "tova" under hakan, så han kammade igenom hela honom. Och DÅ passade Honey på igeeeen :)))
"Kamma mig oxå, kamma mig oxå!"

När jag sen kom hem så säger husse M; "Jag har kammat båda katterna, Honey fällde inte såå mycket faktiskt!" ;)

Kommentarer

Postat av: syrran

Publicerad 2010-11-22 17:53:01

Hon är väl för go den där lilla snorpan! Hon vet när hon ska passa på! :-) Kramis från oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela