Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

En dag.....

Publicerad 2011-11-11 18:19:59 i Allmänt,

Dagen idag började med att Honey kissade i lillhusse J´s säng :( Då bestämde jag mig för att ringa veterinären.Då hon också skrikit/klagat under ett par veckors tid. Så idag har Honey legat inne med dropp. Dom har också tagit blod och urinprov. Jag började såklart tjuta vid inskrivningen :/ Hämtade henne sedan vid 16.30 och fick en rätt "dålig" utskrivningsveterinär (som jag nästan trodde var sköterska bara?!!) Hon verkade inte insatt i "ärendet". Måste nog ringa på måndag igen och prata med han som skrev in henne. Hon pratade väldigt veterinärspråk, så jag förstod inte så mycket om jag ska vara ärlig. Men jag tror hon hade urinvägsinfektion(?), blod och bakterier i urinen. Hon ska nu få penicillin, med början imorgon. *hoppas, hoppas* det vänder snart och att hon blir frisk snabbt. Nu ska Honey få lite god blötmat som jag köpte hos veterinären. Joo...hihi Galaxy är livrädd för Honey och undrar om det veeeerligen är hon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela