Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Inlagd.....

Publicerad 2011-11-14 20:36:26 i Allmänt,

Idag har Honey, min lilla prinsessa varit inlagd över dagen med dropp och nån annan magkatarrsmedicin intravenöst. Värderna på bakterierna har gått ner!!! Bra, bra kanske medicinen börja ta? Dom har skickat kiss på odling idag, få se om det ska sättas in annan antibiotika. Jag bara gråter och gråter, finns ingen hejd!! Är så orolig. Och tröööött!! Ioch med att Honey skriker/klagar om nätterna. Snälla, snälla låt det vända till det bättre nu. Borstade henne nu ikväll när hon kom hem och det verkade hon njuta av :) Ville inte ha blötmat men drack vatten ialla fall. Veterinären föreslog att jag ska ge henne feromoner - Zylkéne. Om hon blvit orolig iochmed flytten. Nån som har erfarenhet av detta? Jag är kluven.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-11-15 22:52:08

Jag hade det till sudden, men jag vet inte om det hjälpte. Men det är säkert olika från katt till katt. Kram Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela