Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Om inte.....

Publicerad 2012-02-02 09:23:18 i Allmänt,

Tiden går...men jag vet inte om den läker alla sår???
Om vi inte haft Galaxy oxå så vet jag inte hur vi klarat oss? Tack fina Galaxy!
Galaxy jamar varje morgon och varje kväll, ofta vid ytterdörren. Han har aldrig varit nån pratkille, så detta är något han "lagt till med" sen Honey gick bort.
Annars är han liite keligare/närmare oss. Två gånger senaste veckan när jag gråtit har han kommit in i rummet och tittat med frågande ögon på mig...fast han från början varit i ett annat rum (och vad jag tycker varken sett eller hört mig!) Som för att trösta mig! <3

Vi saknar & tänker på dig V.A.R.J.E dag, Honey! <3

Du fattas i vår familj. Det var ju du & jag, vi som var tjejerna, nu är jag ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela