Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Är jag sjuk??

Publicerad 2007-09-17 18:49:14 i Allmänt,

" Idag åkte matte med mig (Honey) till veterinären. När vi kom dit fyllde receptionisten i vaccinationsstämpel på min stamtavla.
 Sen skulle matte betala, då tog dom för mycket betalt (tyckte min mormor som oxå var med). Då börjar hon kika närmare på stämpeln, stamtavlan och priset och säger plötsligt: oj, nej det är ju hund vaccinering!!! *GULP* Fick stryka och fibbla på stamtavlan...matte var inte glad.

Sen kom vi in på ett rum, då blev jag rädd och kikade på matte med undrande ögon, är jag sjuk??! Men jag skulle visst bara få en spruta så man _inte_ blir sjuk????!

Där sa djurvårdaren att jag var jättefin och hade jättelånga morrhår, sen kom det in en till djurvårdare till som oxå sa att jag var fiiiin, sen stack dom mig!! Jag blev så överraskad av sticket att jag ryckte till så sprutan lossnade från kanylen!!

Men så var jag plötsligt klar :)
Matte vägde mig och jag vägde precis 3,4kg fortfarande.

Nu undrar matte mest över att det inte vad hundvaccin dom gav mig...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela