Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Nu så..

Publicerad 2008-03-21 09:24:51 i Allmänt,

börjar det väl gå upp för Galaxy att det ÄR Honey !! Hihihi!
Men det tog nästan 1 vecka..som min uppfödare sa.
Påsklov nu några dagar - skööönt!
Husse J har gjort nya leksaker till katterna, så nu har dom kutat omkring här hela morgonen.
Och tom Honey orkar och vill leka nu. Tycker hon är pigg och glad :)
Det här med medicinen är ju "traggligt" 3 ggr om dan..puh, men vi kämpar på!
Ikväll blir det blötfoder, det är ju fredag...men njurblötfoder då´.

Glad Påsk!!

Kommentarer

Postat av: Marie G

Publicerad 2008-03-21 17:42:13

Hejsan!
Vad kul att du hittade min sida!!! Rätt person är det också,ha,ha,ha.....
Det var ju ett tag sedan vi hördes vid, men jag ringde dig på födelsedagen men M sa att du inte var hemma. Vi får väl höras via webben.
Glad påsk hälsar Marie

Postat av: Marie G

Publicerad 2008-03-21 18:14:43

Hejsan igen,
Världen är bra liten i bland....Men det är såå kul att ha fått kontakt! Givetvis får du länka till min sida, kan jag länka till din?
Ska kolla syrrans sida.
Ha det gott Kram!!!!

Postat av: Marie G

Publicerad 2008-03-21 18:28:42

Ha,ha,ha......
Jag var inne på syrrans sida, men tyvärr tror jag inte att jag lyckades skicka i väg mitt brev i gästboken, hmmm.....
Kram

Postat av: Sis

Publicerad 2008-03-21 22:03:19

Åh, vad fint det har blivit här då! Tack för inläggen i min GB! Var försiktig med lingonet för det kan annars ge en lätt fruktig smak... Hahaha!Krama Honey från oss och speciellt från lilla S...
Kram kram

Postat av: Moran

Publicerad 2008-03-21 23:29:22

Hejsan! Vad fint det blev när du ändrade lite. Jag är sååååå glad för eran skull att Honey är på bättringsvägen, hoppas hoppas det går åt rätt håll och att hon blir frisk igen. Sror Påsk Kram till er alla sex.

Postat av: Marie G

Publicerad 2008-03-22 18:22:59

Ja, herregud vad man ätit, nu har precis Brorsan & Jenny åkt hem. Ska kolla mina länkar, är inte såå hemma med det tekniska, suck....Försöker uppdatera så ofta jag kan & eftersom jag nu är på landet har jag tid, ha,ha,ha.
Ha det gott, KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela