Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Jag är tillbaka!!!!!!!!

Publicerad 2008-09-09 21:16:41 i Allmänt,

Nu så, vågar knappt tro att det är sant!!!!!!!!
Idag efter måååååååånga turer, så har vi internet.
Guuud, vilken soppa det varit (orkar inte berätta allt)

Ja, vad har hänt...semester är slut :(
Vi jobbar och allt rullar på.
Lillhusse N har börjat 6-årsverkssamhet, och J har börjat 6:an. Så nu har jag en som är störst på skolan och en som är minst!

Honey har fått sin årliga vaccination, förra veckan. Passade på att göra en liten hälsoundersökning av henne, med tanke på hennes njurvärden (innan vaccinationen).  Dom hade tyvärr gått upp lite men inte såå alarmerande, tyckte jag.
Krea: 208 (161, 28/4) Urea 10,3 (11,6, 28/4). Hon är pigg och glad, så vi kämpar på. Hon föredrar ju njurfodret och det är ju bra. Just nu är hon otrooooligt kelen och "pipig", har också haft några nätter där hon ska krafsa överallt - gaaahhhhaa!
Vet inte vad detta betyder? Vad hon vill?

Galaxy är en riktig mysfarbror. Han är lugn, trygg och nöjd!!
Han finner sig så bra när vi kommer hem från Småland, han bara förstår: okej nu är vi hemma igen!
Varje kväll ligger han i  lillhusse N`s rum tills han somnar då kommer han nerlufsandes för trappan. Jag vet att jag berättat det tidigare, men jag tycker det är så coolt. Vi bara _vet_ att nu sover barnen!! :)

Nu kommer jag uppdatera oftare då, nu när mitt internet verkar funka :)
Skriv gärna nåt i min "gästbok" under "kommentarer" - tack!

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2008-09-09 22:48:20

ÄNTLIGEN! Vi har fått bukt med virus vad det verkar så nu funkar vårat internet oxå! Kul, då kan vi ha lite bättre "koll" på varann! fniss

Vad beroende man har gjort sig av datorn...Skrämmande. Fanns kattmatsburken till hund oxå? Ha det bäst //kraaam Syrran

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-09 22:49:06

ÄNTLIGEN! Vi har fått bukt med virus vad det verkar så nu funkar vårat internet oxå! Kul, då kan vi ha lite bättre "koll" på varann! fniss

Vad beroende man har gjort sig av datorn...Skrämmande. Fanns kattmatsburken till hund oxå? Ha det bäst //kraaam Syrran

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela