Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Nämen...

Publicerad 2008-09-12 22:39:16 i Allmänt,

Jag har ju haft 1års-jubileum av bloggen!!!!!!
Ja, det gick ju obemärkt förbi då mitt internet "låg nere" :(
Började ialla fall blogga om katternas liv (och lite om vårat) i aug-07.
Många undrade: varför?, vad skriver man om katter?, dom bara sover..osv
Men jag gör det mycket för mina uppfödare, faktiskt! Som jag hoppas läser här, men dom är ganska anonyma, hihihi!
Så dom ser lite var deras "små" hamnat och hur dom mår och vad vi gör - hoppas ni uppskattar det och alla andra som gillar katter oxå :)
Såå GRATTIS LILLA BLOGGEN:

Kommentarer

Postat av: Marie G

Publicerad 2008-09-12 23:06:23

Åh så hittade du mig & fick byta utseende på bloggen....Ha,ha GRATTIS till 1:års dagen! Det är KUL att läsa den.

KRAM från MIG igen....

Postat av: Dafe

Publicerad 2008-09-15 19:19:42

Hi hi...jag var en av dem som undrade! ;-) GRATTIS till ett bra bloggår!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela