Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Mat och skönhetsvård...

Publicerad 2009-02-01 20:28:40 i Allmänt,

Vad är det för matte och husse katterna har?? Glömde ge katterna fredag och lördagsgott!!!
Men idag när vi gjorde mat till oss så kom Galaxy och "bonkade" md huvudet i köksskåpet (som han alltid gör när det vankas mat) Och DÅ kom vi på det - fredagsgott??!!
Så det blev "söndagsstek" idag istället.
Sen blev det skönhetsbehandling för båda katterna - kamning!
Och lite balsamspray på Galaxy då han är sååå statisk.
Dom blev sååå fina.

Kommentarer

Postat av: Marie G

Publicerad 2009-02-01 23:39:54

Hade min skönhetsvård med hundarna i fredags, kloklippning & borstning....Använder spraybalsam på mina hundar när vi ska ut i tösnö. Superbra! Inga "snöbollar" på benen eller magen.

Kram från "hon med minnet" eller "hon utan minne"?!?!

Postat av: Tessan

Publicerad 2009-02-02 18:56:28

Äntligen kommer jag in på din sida igen. Det har varit lite fel på sidan osv ett tag, men nu så! Jag hade oxå skönhetsvård på Soya och Jappe igår, det tog 5 min totalt...Skönt med korthåriga hundar!

Ha en bra kväll, kram Tessa

Postat av: Tessan

Publicerad 2009-02-16 18:47:12

godkväll, gensere verkar vara tröja för det var det som kom på posten! :-) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela