Välkommen hit

Galaxy & Honey´s tassavtryck

Vi är solo...

Publicerad 2009-02-27 15:39:12 i Allmänt,

Grabbarna (pappa M, husse J och lillhusse N) har sportlov och har åkt till mormor i Jönköping denna vecka. Kvar hemma är jag (A) och katterna! Vi har nu köpt ett annat RC njurfoder som är mer smakrikt ( Renal special) och nu har jag sett Honey gå till den matskålen och äta - jippi!
Imorgon kommer grabbarna hem igen. Tror katterna har längtat...
Galaxy var jättekelig igår kväll, låg tom bredvid mig i soffan och sov hela natten i husses säng bredvid mig. Han gillar lite egentid med matte..hihi. Katterna skulle absolut vara i grabbarnas sängar just när jag skulle bädda rent idag! Tog några bilder med mobilkameran och mms:ade till J.

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-03-01 13:08:52

Vad bra att hon äter njurfoder igen. Härligt väder vi har! Ha en toppensöndag. Kram Syrran

Postat av: Marie G

Publicerad 2009-03-01 18:11:50

Hejsan, ja att hitta ett foder som verkligen går hem är ju en hel vetenskap. Nu äter Indra bara torrfoder igen, verkar som om hon återhämtat sig helt efter bortavaron. Nu gäller det bara att hitta ett foder Trizz äter suck...

Kram från Marie G

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela